フィンテック元年。。。。だと?

bitcoinにまつわる体験記!書いていきます。

Thank you very much in 2017

ご訪問ありがとうございます。

ビットコインを1000円分買ったのが昨年の12月

あれから1年あっという間でした。

製造業の仕事も順調に1年過ごせましたし、何より暗号通貨で

大きなプラスとなりました。

いままでたくさんの授業料を払ってきましたがやっと成果を出せました。

暗号通貨を通じて知り合った人たちのおかげです。

本当に感謝しています。

このブログを読んでくださっている方々に私もお役にたてるよう

頑張ります。

来年もよい年にできるよう頑張ります

2018年もどうぞよろしくお願いします。

 

Thank you for your visit.

I bought a bit coin for 1000 yen last December

It was in a blink of an eye for a year from that.

I was able to spend a year on the job of the manufacturing industry successfully, more than anything in encryption currency

It became a big plus.

I have paid a lot of tuition fees up to now, but I finally got results.

Thanks to those I met through the cryptographic currency.

Thank you very much.

I would like to help those who are reading this blog

I will do my best.

I will do my best to be able to be a good year next year

I hope to see you in 2018, too.